Τρίτη 19 Οκτωβρίου 2010

Μονόκερος: Πραγματικά άπιαστος ή άλλη μία πρόκληση;

Όλοι νομίζω έχουμε ακούσει για το μυθικό πλάσμα εν ονόματι "Μονόκερος".
Ένα πανέμορφο άλογο που στο μετωπό του έφερε ένα κέρατο. Η ιδιαιτερότητα του, σύμφωνα με τη μυθολογία, είναι ότι αποφεύγει με κάθε τρόπο την δράση και είναι αδύνατον να το πλησιάσει κάποιος και να το αγγίξει.

Αν το δούμε μεταφορικά για όλους μας υπάρχει ένας Μονόκερος. Κάτι που δε μπορούμε στη ζωή μας να το έχουμε. Κάτι που όποτε πάμε να το αγγίξουμε και φτάνουμε πολύ κοντά του εξαφανίζεται.
Το ερώτημα που με βασανίζει εμένα λόγω του χαρακτήρα μου είναι το εξής..

Είναι πραγματικά άπιαστος ο Μονόκερος ή είναι άλλη μία πρόκληση;

Με απλά λόγια..
Υπάρχουν όντως πράγματα στη ζωή μας που δε μπορούμε να τα αποκτήσουμε ή είμαστε ικανοί για τα πάντα;
Από τη φύση μου εγώ προσωπικά είμαι πεισματάρης. Δεν έχω μάθει να τα παρατάω ποτέ και έχω μάθει να παίρνω αυτό που πραγματικά θέλω. Όμως σήμερα συνειδητοποίησα ότι εδώ και ένα χρόνο αντιμετωπίζω το Μονόκερο μου. Το μόνο πράγμα που μου αντιστέκεται τόσο πολύ και δεν έχει σταματήσει στιγμή να με γοητεύει.

Ξεκινάω λοιπόν τη συμμετοχή μου στο blog με αυτό το post γιατί πήρα την απόφαση να ξεκινήσω το ταξίδι για την κατάκτηση του Μονόκερου μου. Η πραγματική πρόκληση όμως είναι να κάνω τον Μονόκερο να θέλει να τον πιάσω..


Let the journey begin..

3 σχόλια:

  1. Άνοιξες μεγάλο θέμα τώρα Ntaveli!

    Σύμφωνα με τον μύθο, ο Μονόκερος δεν άφηνε κανέναν να τον πλησιάσει παρά μόνο παρθένες με βασιλικό αίμα. Για αυτό και οι επίδοξοι κυνηγοί τον αιχμαλώτιζαν με αυτόν τον τρόπο κτλ, κτλ...

    Μήπως το άπιαστο όνειρο είναι το αθώο? Η χαμένη παιδικότητα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Άρα αυτό που μου λες είναι ότι δε υπάρχει τίποτα άπιαστο παρά μόνο η χαμένη παιδική αθωότητα;
    Σωστά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό είναι μόνο μια πτυχή, μπορεί να είναι χίλια δυό, εγώ πετάω ιδέες για συζήτηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή