Τρίτη 9 Νοεμβρίου 2010

Katy Perry : ''Δεν θα φωτογραφιζόμουν γυμνή για το Playboy''

Απογοήτευση για τους φαν της Katy Perry, καθώς η ναζιάρα τραγουδίστρια, δήλωσε ότι δεν θα πόζαρε ποτέ γυμνή για το αντρικό περιοδικό, Playboy.



Είναι ανοιχτή όμως σε μια φωτογράφιση τύπου burlesque, εμπνευσμένη από την ειδικό του είδους και πρώην σύζυγο του Marilyn Manson, Dita Von Teese.

Η Katy, εμφανίζεται κάθετα αρνητική στο να τα ''πετάξει όλα'' αντίθετα σκοπεύει να δελεάσει τους φαν της, με μια προκλητική φωτογράφιση, φορώντας μαύρα εσώρουχα και μακιγιάζ.

''Μου αρέσει να είμαι σέξι, έχει πλάκα και σίγουρα είμαι καλή σε αυτό, αλλά προτιμώ να ''πειράζω'' τους φαν μου. Είμαι περισσότερο κορίτσι του burlesque. Σίγουρα δεν θα έκανα φωτογράφιση για το Playboy, αλλά θα φωτογραφηθώ σε στιλ Dita Von Teese'' είπε η 26χρονη τραγουδίστρια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου