Πέμπτη 9 Δεκεμβρίου 2010

Άλκης Κούρκουλος «Είχαμε τεράστιες διαφωνίες με τον πατέρα μου»

Στον Γιώργο Λιάγκα και την εκπομπή «Πρωινό Mou» ο Άλκης Κούρκουλος δεν δίστασε να μιλήσει για την ιδιαίτερη και γεμάτη εντάσεις σχέση που είχε με τον πατέρα του, Νίκο Κούρκουλο, για τη δυσκολία που αντιμετώπισε στο χώρο της υποκριτικής ως γιος ενός τόσο μεγάλου ηθοποιού, αλλά και για το λόγο της πολύχρονης τηλεοπτικής απουσίας του.
«Το να έχω ανταγωνισμό με έναν άνθρωπο που αυτή τη στιγμή δεν είναι στη ζωή είναι χαζό» είπε αρχικά ο 43χρονος σήμερα ηθοποιός, απαντώντας σε σχετική ερώτηση του Γιώργου Λιάγκα για τον πατέρα του. «Το να προσπαθούσα να τον ανταγωνιστώ ή να τον μιμηθώ παλιά όμως, θα ήταν επίσης χαζό. Το πρωτότυπο είναι ένα. (…) Δεν προσπάθησα ποτέ να τον μιμηθώ. Ήθελα, επειδή ήμασταν ξεχωριστοί άνθρωποι και προσωπικότητες, να κάνω ό,τι μπορώ εγώ, με τους δικούς μου όρους».

Σχετικά με τις συγκρίσεις που μπορεί τα Μέσα να έχουν κάνει ανάμεσα σε εκείνον και τον πατέρα του, ο Άλκης Κούρκουλος απάντησε: «Δεν μπορώ να κάνω τίποτα εγώ γι’ αυτό. Είναι άδικο να συγκρίνουν ένα παιδί που βγαίνει για πρώτη φορά στη σκηνή, με ένα φτασμένο άτομο. (…) Έχω κλάψει πολλές φορές, αλλά δεν ξέρω πώς είναι το άλλο, δεν ξέρω πώς είναι να μην είσαι ο γιος του τάδε. (…) Εγώ τον αγάπησα ως πατέρα και όχι ως τον Νίκο Κούρκουλο».

Δεν έκρυψε μάλιστα τις εντάσεις που υπήρχαν στη σχέση αυτή: «Είχαμε τεράστιες διαφωνίες. Τρωγόμασταν», και παράλληλα σχολίασε: «Ένα δυο χρόνια πριν φύγει, τον έπιασα να με καμαρώνει».

Τέλος, αποκάλυψε τους λόγους της απουσίας του από τα τηλεοπτικά δρώμενα εδώ και αρκετά χρόνια: «Δεν μου έχουν πει κάτι, δεν μου έχουν προτείνει κάτι καλό. Αν το κάνουν, θα παίξω. Τι να σου πω; Ότι δεν θέλω, ή ότι περιμένω να μου έρθει το καλό σενάριο; Όχι, τις αλήθειες λέω εγώ. (…) Μετά το “Λόγω Τιμής” δεν έχω ξαναδουλέψει με το Mega. Δεν μου έγινε πρόταση».

www.yupi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου