Κοροϊδεύατε όλοι εσείς ότι δεν έχει βγει ακόμη η απόφαση για την ΠΑΕ Άρης και τα επεισόδια των Τρικάλων…. Να που βγήκε.
Η είδηση είναι αληθινή και δεν κάνουμε πλάκα. Δυόμισι μήνες μετά τον αγώνα Τρίκαλα – Άρης όπου οπαδοί των φιλοξενουμένων εισέβαλαν στον αγωνιστικό χώρο του γηπέδου, η πειθαρχική επιτροπή της ΕΠΟ ανακοίνωσε την ποινή των κιτρινόμαυρων.
Με βάση την απόφαση ο Άρης θα κληθεί να πληρώσει πρόστιμο έξι χιλιάδων ευρώ… Και όμως…
Επαναλαμβάνουμε… Η είδηση είναι αληθινή. Επί δυόμιση μήνες στην ΕΠΟ σκέφτονταν τι θα κάνουν με αυτό τον αγώνα και τελικά «έριξαν» πρόστιμο έξι χιλιάδων ευρώ.
Αναρωτιέστε γιατί η είδηση δεν έχει γίνει ευρέως γνωστή; Και εμείς το ίδιο...
paok24

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου