Καπνός γίνεται ο αντικαπνιστικός νόμος... Συγκεκριμένα, το υπουργείο Υγείας εξετάζει ο Έλληνας να καπνίζει με τις ευλογίες του ΕΣΥ… Πώς;;;
Σύμφωνα με δημοσίευμα των "Νέων", η κυβέρνηση θα επιβάλλει φόρο, τον οποίο θα καταβάλλουν τα κέντρα διασκέδασης που θα επιτρέπουν το κάπνισµα για τους πελάτες τους. Σύµφωνα µε όσα µελετά η κυβέρνηση, το κάπνισµα θα επιτρέπεται σε κέντρα όπου σερβίρεται κυρίως αλκοόλ, (µπουζούκια, µιούζικ χολ, ντίσκο κ.λπ.), στα µπαρ κάθε µορφής και στα καζίνο.
Ο φόρος θα επιβάλλεται µε βάση τα τετραγωνικά µέτρα που καταλαµβάνουν τα συγκεκριµένα κέντρα διασκέδασης και θα καταβάλλεται σε µηνιαία βάση και ανεξάρτητα από τις ώρες ή τις ηµέρες λειτουργίας του.
Αυτόφωρο θα πηγαίνουν όσοι δεν καταβάλλουν την μηνιαία εισφορά ενώ παράλληλα το κατάστημα θα απειλείται με ανάκληση της άδειας λειτουργίας τους ή ακόμα και με οριστικό σφράγισμα.
Σύμφωνα με τις κυβερνητικές αποφάσεις θα απαγορεύεται το κάπνισμα σε: εστιατόρια, ταβέρνες, καταστήματα γρήγορου φαγητού, κινηματογράφους, θέατρα, ξενοδοχεία, αίθουσες παιχνιδιών και αίθουσες εκδηλώσεων κάθε μορφής.
Με διάταξη του ίδιου νόµου, όλα τα έσοδα από την επιβολή του «τσιγαρόσηµου» θα πηγαίνουν για τη βελτίωση της υποδοµής των µονάδων του ΕΣΥ καθώς και για την κάλυψη των πρωτογενών ελλειµµάτων τους.
Το μέτρο όπως αναμένεται, θα βρεί αντίθετους ιδιοκτήτες μπαρ, κλαμπ, εστιατορίων και καφετεριών. Star.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου