Και αφού οι γάλλοι είδαν σε όλη την πόλη τα χαμπέρια του προέδρου. Μετά τους ήρθαν καρέ-καρέ τα χαμπέρια και των άλλων ηγετών του πλανήτη. Βρέθηκαν μπροστά στον Μπαράκ Ομπάμα, που φιλούσε «υπέροχα» τον… κινέζο πρόεδρο Χου Ζιντάο. Και εκεί που άρχισαν να σταυροκοπιούνται οι άνθρωποι… σκόνταψαν μπροστά σε ένα φλογερό τετ α τετ του Πάπα με τον ιμάμη του Αλ-Αζχάρ, ενώ δυο βήματα πιο πέρα ο ισραηλινός πρωθυπουργός Μπένζαμιν Νετανιάχου έδινε ένα πεταχτό φιλάκι στον παλαιστίνιο πρόεδρο Μαχμούντ Αμπάς.
Μην νομίσετε ότι λόγω της οικονομικής κρίσης οι ηγέτες το έριξαν στο «τσάμικο» ή ότι ξαφνικά γεφύρωσαν τις διαφορές τους σε ένα κόσμο «αγγελικά πλασμένο»… Απλά για άλλη μία φορά διάσημη ιταλική εταιρεία ρούχων λανσάρει μια καινούργια προκλητική καμπάνια με… πολιτική έμπνευση. Η καμπάνια ξεκίνησε σήμερα από το Παρίσι. Τα φωτομοντάζ που πραγματοποίησε η Fabrica, το κέντρο επικοινωνιακών ερευνών της Benetton, φαίνεται πως ακολουθούν τα βήματα παλιότερης καμπάνιας της εταιρείας (1992) με την υπογραφή του Ολιβιέρο Τοσκάνι, όπου ένας παπάς εμφανιζόταν να φιλά μια καλόγρια.
Ωστόσο όπως αναφέρει το περιοδικό Madame Figaro, ο Αλεσάντρο Μπένετον, εκτελεστικός αντιπρόεδρος της εταιρείας, απορρίπτει αυτή τη σύνδεση και υποστηρίζει ότι πηγή έμπνευσης αποτέλεσε ο "αδερφικός ασπασμός" του ηγέτη της σοβιετικής ένωσης Μπρέζνιεφ με τον ηγέτη της ανατολικής Γερμανίας Χόνεκερ το 1979. Στόχος δεν είναι να σοκάρουμε, αλλά αν είναι δυνατόν να είμαστε δημιουργικοί, εποικοδομητικοί και θετικοί" διαβεβαιώνει ο Μπένετον, αφήνοντας να εννοηθεί ότι το μήνυμα της καμπάνιας είναι περισσότερο μήνυμα συναδέλφωσης.
Μην νομίσετε ότι λόγω της οικονομικής κρίσης οι ηγέτες το έριξαν στο «τσάμικο» ή ότι ξαφνικά γεφύρωσαν τις διαφορές τους σε ένα κόσμο «αγγελικά πλασμένο»… Απλά για άλλη μία φορά διάσημη ιταλική εταιρεία ρούχων λανσάρει μια καινούργια προκλητική καμπάνια με… πολιτική έμπνευση. Η καμπάνια ξεκίνησε σήμερα από το Παρίσι. Τα φωτομοντάζ που πραγματοποίησε η Fabrica, το κέντρο επικοινωνιακών ερευνών της Benetton, φαίνεται πως ακολουθούν τα βήματα παλιότερης καμπάνιας της εταιρείας (1992) με την υπογραφή του Ολιβιέρο Τοσκάνι, όπου ένας παπάς εμφανιζόταν να φιλά μια καλόγρια.
Ωστόσο όπως αναφέρει το περιοδικό Madame Figaro, ο Αλεσάντρο Μπένετον, εκτελεστικός αντιπρόεδρος της εταιρείας, απορρίπτει αυτή τη σύνδεση και υποστηρίζει ότι πηγή έμπνευσης αποτέλεσε ο "αδερφικός ασπασμός" του ηγέτη της σοβιετικής ένωσης Μπρέζνιεφ με τον ηγέτη της ανατολικής Γερμανίας Χόνεκερ το 1979. Στόχος δεν είναι να σοκάρουμε, αλλά αν είναι δυνατόν να είμαστε δημιουργικοί, εποικοδομητικοί και θετικοί" διαβεβαιώνει ο Μπένετον, αφήνοντας να εννοηθεί ότι το μήνυμα της καμπάνιας είναι περισσότερο μήνυμα συναδέλφωσης.




Star.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου