Τρίτη 2 Σεπτεμβρίου 2014

Σκάνδαλο στο Hollywood: Ποιος... ξετρύπωσε τις γυμνές φωτογραφίες 100 σταρ; - Δείτε κάποιες από αυτές !


Ο 26χρονος μηχανικός υπολογιστών Bryan Hamade ανέβασε τις άσεμνες φωτογραφίες στο Reddit - «Δεν είμαι πίσω από όλο αυτό. Ηταν τόσο βλακεία. Ημουν ηλίθιος που έμπλεξα σε αυτό», υποστήριξε



Λίγες ώρες μετά το σάλο που ξέσπασε στο λαμπερό πλανήτη του Hollywood με τη διαρροή των γυμνών φωτογραφιών πάνω από 100 γνωστών σταρ, τα σενάρια για το ποιος τελικά είναι ο χάκερ δίνουν και παίρνουν. Ο ίδιος ο χάκερ εμφανίστηκε μόνος του και μίλησε για όλο αυτό στην ιστοσελίδα “4Chan” χωρίς να αποκαλύπτει ούτε το όνομά του φυσικά αλλά ούτε και το αν πρόκειται για άντρα ή γυναίκα: 

"Δεν πήρα τα λεφτά και άρχισα να τρέχω... Τα πράγματα έγιναν παράξενα όταν άρχισα να ποστάρω δείγματα του υλικού που κατείχα... Οι άνθρωποι ήθελαν το υλικό δωρεάν... Ναι, έβγαλα 120 δολάρια με τη διεύθυνση του bitcoin μου, αλλά αν υπολογίσεις το χρόνο που διέθεσα για να συγκεντρώσω όλο το υλικό (δεν είμαι χάκερ, είμαι απλώς συλλέκτης) και τα χρήματα που έδωσα, καθώς πλήρωσα πολλά μέσω bitcoin για να εξασφαλίσω το υλικό όταν έγινε η ιδιωτική ανταλλαγή, τότε πραγματικά δεν πλησίασα καν αυτό που ήθελα αρχικά. Και αυτό κυρίως επειδή χρήστες του bitcoin σπάμαραν τη διεύθυνσή μου, πήραν τα δικά μου αυθεντικά ποστ και τα μετέδωσαν ως δικά τους, προσπαθώντας κι αυτοί να κερδίσουν, αλλά και από όλους τους σκεπτικιστές. Είχα αποδείξει ότι έχω το υλικό, αλλά ο κόσμος ήθελε όλο και περισσότερο τζάμπα. Ε όχι, γαμώτο δεν μπορείς να τα έχεις όλα δωρεάν, κάποιες φορές". 







Οι πρώτες υποψίες όταν δημοσιεύτηκαν αυτά που είπε ο χάκερ έπεσαν πάνω στον 26χρονο Bryan Hamade, μηχανικό υπολογιστών από την Τζόρτζια των Ηνωμένων Πολιτειών, ο οποίος ανέβασε κάποιες από αυτές τις γυμνές φωτογραφίες στο website Reddit με το user name BluntMastermind. Οι πληροφορίες μάλιστα λένε ότι ο Hamade προσπάθησε να τις πουλήσει για 100 δολάρια την καθεμιά. Ο ίδιος σε συνέντευξή του στο BuzzFeed News αρνήθηκε ότι είναι ο πραγματικός χάκερ και υποστήριξε ότι δημοσίευσε τις φωτογραφίες μετά από τον πραγματικό χάκερ:



“Δεν είμαι πίσω από όλο αυτό. Ηταν τόσο βλακεία. Πολλοί δημοσίευσαν τις φωτογραφίες πριν από εμένα. Και φυσικά είπα ψέματα ότι είμαι ο χάκερ. Η φωτογραφία μάλιστα που προσπάθησα να πουλήσω ήταν ψεύτικη. Ημουν ηλίθιος που έμπλεξα σε αυτό και έχασα χρόνο ψάχνοντας και γενικά ασχολούμενος με αυτό”.









Τα ίδια ισχυρίστηκε και στην Daily Mail που επικοινώνησε μαζί του: “Δεν είμαι εγώ πίσω από αυτήν την υπόθεση. Είπα ψέματα για να πουλήσω μια φωτογραφία που της είχα κάνει photoshop. Το 4chan πιστεύει ότι είμαι εγώ λόγω του photoshop που έκανα στη φωτογραφία. Δεν είμαι χάκερ. Δεν έχω ιδέα πώς κάποιος μπορεί να κλέψει φωτογραφίες από όλους αυτούς τους λογαριασμούς. Ούτε σε εκατομμύρια χρόνια δεν θα μπορέσω να καταλάβω πώς μπορεί να κλαπούν φωτογραφίες με τέτοιον τρόπο”.

Ο κύριος Hamade εργάζεται για την εταιρεία Southern Digital Media στην Τζόρτζια. Σύμφωνα με τα γραφόμενα του site της εταιρείας του, ο Hamade δεν είναι ένας απλός εργαζόμενος αλλά ένας ειδικός προγραμματιστής υπολογιστών, ιδιαίτερα ικανός στο χειρισμό του ψηφιακού “κώδικα”.







Για την ιστορία ο συλλέκτης, όπως αποκαλεί εκ των υστέρων τον εαυτό του ο ανώνυμος μέχρι τώρα χάκερ, ανέβασε στο Διαδίκτυο γυμνές φωτογραφίες περισσότερων από 100 celebrities, μεταξύ αυτών οι Jennifer Lawrence, Aubrey Plaza, Candice Swanepoel, Cara Delevingne, Cat Deeley, Hillary Duff, Kaley Cuoco, Kate Upton, Kelly Brook, Kim Kardashian, Lea Michele, Michelle Keegan, Selena Gomez, Rihanna and Vanessa Hudgens. Για την Jennifer Lawrence μάλιστα ισχυρίζεται ότι έχει και sex tape στην κατοχή του, το οποίο δίνει έναντι ανταλλάγματος. Οι επόμενες μέρες θα δείξουν αν πίσω από αυτό είναι τελικά ο Bryan Hamade.








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου