Τετάρτη 11 Ιουλίου 2012

ΣΙΣΣΥ ΧΡΗΣΤΙΔΟΥ Αυτό είναι το φυσικό της κορμί κι όχι αυτό του ρετούς...

Σήμερα το περιοδικό Ciao δημοσιεύει φωτογραφίες της Σίσσυς Χρηστίδου και την δείχνει  έτσι ακριβώς όπως είναι, χωρίς ρετούς! H παρουσιάστρια, όπως έχει εκμυστηρευτεί και στο παρελθόν, δεν αγχώνεται για το σώμα της και τα κιλά της το καλοκαίρι, αφού το κάνει όλο τον υπόλοιπο χρόνο. "Σημασία έχει να νιώθεις καλά με τον εαυτό σου", είχε δηλώσει πρόσφατα η Σίσσυ.
Παράλληλα στο περιοδικό ΟΚ τη Σίσσυ στην Χαλκιδική...με αναλογίες μοντέλου, επίπεδη κοιλιά και τέλεια πόδια. Η παρουσιάστρια ξεκίνησε τις καλοκαιρινές της διακοπές μαζί με τον γιο της. Η ίδια σε πρόσφατη συνέντευξη της δήλωσε,  " Έχω να κάνω γυμναστική από το Λύκειο. Δεν κάνω ποτέ δίαιτα. Δεν ήμουν ποτέ από τις αδύνατες που τις βλέπεις να προσέχουν. Μου αρέσει το σώμα μου, η ζωή μου και το φαγητό"


Το περιοδικό ΟΚ την προβάλλει ως καλλίγραμμη γυναίκα, με κοιλιά… πλάκα, ενώ οι φωτογραφίες του Ciao την δείχνουν με πολλά περιττά κιλά!
Μάλιστα, στο δεύτερο φωτογραφικό υλικό, η ίδια φαίνεται πως δεν τιμά καθόλου τη γυμναστική αφού η κοιλιά της μοιάζει με εγκύου!!!
Έλεος πια με τις δημόσιες σχέσεις που θέλουν να κάνουν οι συντάκτες των περιοδικών. Δεν είναι κακό να δείχνεις μια γνωστή κυρία με τα φυσικά της κάλλη.
Μεγαλύτερο κακό της κάνεις να παρουσιάζεις οποιαδήποτε γυναίκα θεά σε ιλουστρασιόν σελίδες κι όταν ο αναγνώστης την βλέπει από κοντά να λέει τα χειρότερα. Έλεος!



Δείτε τις διαφορές:

















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου