Παρασκευή 6 Ιουλίου 2012

Κάνει κάμψεις πριν από κάθε γύρισμα για να δείχνει πιο σέξι!

Ο γοητευτικός πρωταγωνιστής δημοφιλούς σίριαλ του MEGA το παραδέχεται σε συνέντευξή του.
Ο Μεχμέτ Ακίφ Αλακούρτ (Μποράν) είναι ο πρωταγωνιστής της τουρκικής σειράς Σιλά που προβάλλεται με πολύ μεγάλη επιτυχία στη χώρα μας. αυτό τον καιρό. Ο ηθοποιός (πρώην μοντέλο) αποκαλύπτει το μυστικό της γοητείας του σε συνέντευξή του που φιλοξενεί το περιοδικό TV BOX.



Ως Μποράν αποκτήσατε πάρα πολλές θαυμάστριες. Πως τον κρίνετε εσείς;

Είναι σταθερός χαρακτήρας και ένας άντρας που εμπνέει εμπιστοσύνη. Τον αγαπάω και θα μπορούσε κάλλιστα να είναι φίλος μου. Είναι ένας μορφωμένος αγάς και για το λόγο αυτό διαφορετικός από τους άλλους. Μπορεί να φαίνεται σκληρός, αλλά είναι ευαίσθητος, δεν μπορεί να το εκφράσει όμως γιατί είναι αρχηγός της φυλής. Βλέπετε, πρέπει να είναι δυνατός και χωρίς ευαισθησίες, γιατί έτσι τον θέλουν όλοι και επομένως αναγκάζεται να κρύψει κάποια στοιχεία του χαρακτήρα του.



Πάντως, εκτός από το ακέραιο του χαρακτήρα του, οι γυναίκες υποθέτω ότι τον λατρεύουν και για την εμφάνισή του.

Ευχαριστώ. Μου αρέσει πολύ η γυμναστική και θέλω να έχω ένα γραμμωμένο σώμα. Έχω στο σπίτι μου ένα εξοπλισμένο γυμναστήριο με ειδικά μηχανήματα και αθλούμαι συστηματικά. Πριν από τα γυρίσματα κάνω κάμψεις και έτσι το σώμα μου φαίνεται καλύτερο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου