Παρασκευή 15 Οκτωβρίου 2010

Διονύσης Μακρής: Έγινα πατέρας στα 17

Στην εκπομπή «Αξίζει να το Ζεις» βρέθηκε χτες το μεσημέρι της Πέμπτης ο Διονύσης Μακρής, και μίλησε στην Τατιάνα Στεφανίδου για το παιδί που απέκτησε στα 17 του, από την πρώτη του σοβαρή εφηβική σχέση.


«Είχαμε μια σχέση και τελικά κατέληξε σε εγκυμοσύνη» είπε. «Όταν είσαι 17, δεν είσαι ακόμα έτοιμος. Δεν είναι εύκολο. Από την άλλη, όμως, είμαι αντίθετος στο να γίνονται εκτρώσεις. Ο πρώτος άνθρωπος στον οποίο το είπα ήταν η αδερφή μου και στη συνέχεια οι γονείς μου. Αντίστοιχα, η μητέρα του παιδιού μου είχε πάρει τους δικούς της γονείς. Ευτυχώς και οι δικοί μου και οι δικοί της μας βοήθησαν. (…) Συναποφασίσαμε με την οικογένεια της κοπέλας να το κρατήσουμε».

Δύο περίπου χρόνια διήρκεσε τελικά η σχέση του τραγουδιστή με την κοπέλα που έφερε στον κόσμο το παιδί του: «Συζήσαμε για κάποιο διάστημα με το παιδί, στο δικό μου σπίτι» είπε ο ίδιος. «Πιστεύω ότι το παιδί χρειάζεται και τους δύο γονείς. Δεν το έχω μετανιώσει, λατρεύω το παιδί μου, και η μητέρα του το ίδιο και μεγαλώνει πολύ καλά, αλλά είμαι αντίθετος σε αυτό. Δεν θα έλεγα στα παιδιά που είναι τώρα 16-17 να κάνουν να κάτι τέτοιο».

Πηγή: www.yupi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου