Πέμπτη 10 Μαρτίου 2011

Ο Αχιλλέας Μπέος απαντάει για τα CD

Με εντυπωσιακό τρόπο ο Αχιλλέας Μπέος κατά την διάρκεια της συνέντευξης Τύπου, αφού αναγνώρισε τη φωνή του στις συνομιλίες που είδαν το φως της δημοσιότητας, κατήγγειλε ως υποκλοπέα τον εφοπλιστή, Νίκο Πατέρα.

Εξέφρασε την έκπληξή του για την συγκεκριμένη πράξη του πρώην φίλου του και κατήγγειλε ότι το περιεχόμενο των συνομιλιών είναι μονταρισμένο. Πετώντας το μπαλάκι στην δικαιοσύνη, αποφάσισε ο ίδιος ότι το περιεχόμενο των συνομιλιών, έστω και μονταρισμένο, δεν μπορεί να αποτελέσει προανακριτικό υλικό.

Είναι φανερό ότι ο βόθρος του ποδοσφαίρου έχει ανοίξει. Από δω και πέρα τον λόγο έχει η πολιτεία, εφόσον είναι σίγουρο ότι οι συγκεκριμένες συνομιλίες, που θα κάνουν το γύρο του κόσμου, διασύρουν την χώρα μας ακόμα μία φορά.

Αναλυτικά τα λόγια του Αχιλλέα Μπέου:

Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος που μου δίνεται η ευκαιρία επιτέλους να πω τα πράγματα με το όνομά τους. Βρίσκομαι απέναντί σας και, αντί να εκθειάζετε το έργο που έχω κάνει στον Ολυμπιακό Βόλου, ασχολούμαστε με μια πραγματικά στημένη υπόθεση, από έναν άνθρωπο που δυστυχώς για μεγάλο διάστημα ήταν προσωπικός μου φίλος.

Σκοπός του ήταν να στιγματίσει εμένα προσωπικά, αφού εγώ ήμουν η αιτία να απομυθοποιεί μετά τη ρήξη που είχαμε στις 17/12 μετά το Δ.Σ. της Σούπερ Λίγκας. Μετά αποχώρησε μια για πάντα από τον χώρο του επαγγελματικού ποδοσφαίρου. Αυτός είναι ο Νικόλας Πατέρας.

Είχαμε επαφές πολλές φορές την ημέρα. Μου είχε εκμυστηρευτεί πως είχε καταγεγραμμένες συνομιλίες πολλών ανθρώπων, αλλά δεν πίστευα πως θα έκαναν το ίδιο και για τις δικές μας συζητήσεις.

Αναρωτιέμαι σε τι κόσμο μεγαλώνω τα παιδιά μου.

Ουδέποτε ήμουν ρουφιάνος και δεν σκοπεύω να το κάνω στα 52 μου χρόνια. Προσωπικές μου συζητήσεις δεν πρόκειται να εκμυστηρευτώ, παρά μόνο αν είμαι υποχρεωμένος να προστατεύσω τον εαυτό μου. Αυτοί που δημιούργησαν την ιστορία, θα τους γυρίσει μπούμερανγκ.


Αυτά που αναφέρονται στις κασέτες είναι προϊόντα υποκλοπής και δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν. Δεν αποδεικνύεται διάπραξη από μέρους μου οποιουδήποτε ποινικού αδικήματος. Καλό είναι να ρωτήσετε, εσείς στα Μ.Μ.Ε., τις νομικές σας υπηρεσίες, αν αυτά που λέω ή όχι ισχύουν. Καλό είναι να μην ακούτε μόνο την πλευρά του κυρίου Κούγια. Υπάρχουν και πολλοί καλύτεροι δικηγόροι.

Υποκλοπέας είναι ο Νικόλας Πατέρας. Θα αποδειχτεί από τη Δικαιοσύνη, όπου θα κληθεί να λογοδοτήσει. Η Δικαιοσύνη θα σταθεί στο ύψος της.

Δεν έχω καμία κασέτα στην κατοχή μου. Ενημερώθηκα από το Ίντερνετ. Είναι συρραφή αποσπασμάτων, κατασκευασμένες στα μέτρα του υποκλοπέα Νίκου Πατέρα. Η φωνή που ακούγεται μέσα από το διαδίκτυο είναι δική μου. Περιέργως, για μένα μιλούσα, εντελώς μόνος μου, κοιτώντας έναν τοίχο και μαγνητοφωνούσα τον εαυτό μου. Για τον υποκλοπέα Νικόλα Πατέρα και τον αντιφατικό Αλέξη Κούγια ταιριάζει η παροιμία «πήγαν για μαλλί και βγήκαν κουρεμένοι».

Η Δικαιοσύνη δεν λειτουργεί με τους νόμους κάθε Κούγια. Τον Κούγια θέλει να τιμωρήσει όλη η Ελλάδα. Αν είναι άνδρας, να κατονομάσει ποιοι τον πήραν τηλέφωνο να μη βγάλει στη δημοσιότητα τη συρραφή αυτή. Εγώ δεν τον πήρα και θέλω να βγει να το πει.

Στην εκπομπή «Δίκη» είπε άλλα, αλλά στο τέλος παραδέχθηκε ότι, ακούγοντας τις κασέτες, στην αρχή νόμιζε πως η δεύτερη φωνή ήταν του Νίκου Πατέρα, αλλά μετά άλλαξε γνώμη. Αφήνω σε σας να κρίνετε την αξιοπιστία του κύριου Κούγια.

Πώς δέχτηκε ο Αλέξηςς Κούγια να γίνει συνεργός σε αλλοίωση και απόκρυψη στοιχείων; Κάνει κρίσεις για κασέτες που είναι συρραφή και μονταρισμένες. Προκαλώ την ηγεσία της ΕΠΟ: Κύριοι, αποδέχεστε τους χαρακτηρισμούς του Αλέξη Κούγια. Κύριε Πιλάβιε, Βασσάρα, Τεροβίτσα, αν εγώ σας έχω υποδείξει, απειλήσει ή εκβιάσει, να το πείτε εδώ και τώρα. Προκαλώ οποιονδήποτε να καταγγείλει ενέργειά μου που να είναι αντίθετη με την ελληνική Δικαιοσύνη.



Μετά το ξεγύμνωμα του Πατέρα και του Κούγια, αναρωτιέμαι τι μένει. Ακόμη και οι εχθροί μου έχουν τη δυνατότητα να κρίνουν και να βγάλουν τα δικά τους συμπεράσματα. Αλέξη Κούγια, έχεις τη δυνατότητα να ομολογήσεις για τον υποκλοπέα Νίκο Πατέρα. Σήμερα έπρεπε ήδη να ψάχνουν να κρυφτούν.

Για τις διαφορές μας με τον κύριο Δαλούκα έχει υποβάλει μήνυση, άρα θα τις λύσουμε στα δικαστήρια. Ουδέποτε επικοινώνησα μαζί του παραμονή του αγώνα Άρης-Παναθηναϊκός. Πράγματι, μετά τον αγώνα μιλήσαμε σε έντονο ύφος, με αφορμή το γνωστό πέναλτι. Δεν ξέρω ποιος ήταν, αν υπήρχε, ο παραγκάρχης που τον επηρέασε να το δώσει.

Καλώ τον εισαγγελέα να κάνει άρση απορρήτου του δικού μου τηλεφώνου, αλλά και του Νικόλα Πατέρα, την επόμενη του αγώνα Άρη-Παναθηναϊκού μεταξύ 9:30 και 12:30 και να αποδειχθεί ποιος πήρε ποιον και το αντικείμενο της συζήτησης. Αν μπει σε αυτόν τον κόπο, ας επιχειρήσει να δει μήπως κατά λάθος, κατά σύμπτωση, ο ίδιος αριθμός του κυρίου Πατέρα έχει επικοινωνήσει με τον Γιώργο Δαλούκα την ημέρα του αγώνα. Για να πέσουν οι μάσκες.

Αυτή η βρωμερή υπόθεση θα φτάσει μέχρι τέλους. Να είστε σίγουροι πως δεν θα κουκουλωθεί, όπως οι κατηγορίες για τον ξυλοδαρμό του κύριου Βασσάρα. Κάποιοι έχουν φροντίσει οι καταγγελίες να παραμείνουν στα συρτάρια του ΑΤ Καμινίων.

Πού να επέμβουν οι εισαγγελείς; Πού, στις κάλπικες κασέτες; Μέχρι τη Δευτέρα έχω δώσει εντολή στο δικηγόρο μου να καταθέσει μήνυση τόσο στον κ. Κούγια όσο και στον κ. Πατέρα για κακουργηματικές πράξεις σε βάρος μου.

Δικηγόρος μου ουδέποτε ήταν ο κ. Κανελλόπουλος στο ποδόσφαιρο. Από σήμερα παύει να είναι και προσωπικούς μου δικηγόρος στις προσωπικές μου δραστηριότητες. Γιατί η βρωμιά επηρεάζει αυτούς τους ανθρώπους. Εγώ ξέρω να τους πολεμάω. Ο Κ. Κανελλόπουλος εδώ και 17 μέρες έχει παραιτηθεί από το Δ.Σ. του Ολυμπιακού Βόλου.



Το κείμενο αυτών των κασετών αποτελεί συρραφή λέξεων και φράσεων. Μέσα από 50, 100, 200 συνομιλίες, επιλέξαμε αυτό που θέλαμε και φτιάξαμε 1, 2, 10 κασέτες. Αυτές τις κασέτες που έδωσαν, ούτε στην… Ταρζανία δεν θα λάβουν υπόψη τους. Εγώ γελάω ήδη. Πώς μπορεί ένα σοβαρό κράτος να λάβει υπόψη τις παραποιημένες κασέτες; Σήμερα ο κόσμος μετά από αυτή τη συνέντευξη θα μπορέσει να διαμορφώσει τη δική του άποψη και θα καταλάβει ποιοι είναι φιλικά προσκείμενη στον Νικόλα Πατέρα και ποιοι ουδέτεροι.


Zougla.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου