Τετάρτη 19 Μαρτίου 2014

Ασφαλιστικά μέτρα του Θέμου κατά Μάκη για την αποκάλυψη της βίλας στη Ζυρίχη


Είμαι στόχος τρομοκρατών αναφέρει στο εξώδικο ο Θ Αναστασιάδης . Μέσω google απαντά η zougla όπου τα στοιχεία της συζύγου του στην Ελβετική κατοικία είναι ορατά σε κάθε χρήστη. Δείτε θέμα :
Μέσα από ένα ρεσιτάλ πανικού ο Θέμος Αναστασιάδης κατέφυγε σε ασφαλιστικά μέτρα κατά της «Ζούγκλας», προσπαθώντας να αποκρύψει τη δυσάρεστη για αυτόν πραγματικότητα.





Αφού ομολογεί ότι μετακόμισε οικογενειακώς στη Ζυρίχη, επικαλείται τα προσωπικά του δεδομένα για να αποσυρθούν από το διαδίκτυο -τα πέρα για πέρα- αληθή στοιχεία που δημοσίευσε το zougla.gr. 

«Το μετ’ επικλήσεως προσαγόμενο, δημοσίευμα ενσωματώνονται και ευκρινέστατες δορυφορικές φωτογραφίες με χάρτες, τόσο της περιοχής Kilchberg της Ελβετίας, με κυκλωμένο με κόκκινο το συγκρότημα κατοικιών, στο οποίο διαμένει η οικογένειά μου, όσο και κοντινότερες του συγκροτήματος κατοικιών, με καθαρή απεικόνιση της περιοχής και των οικιστικών κτηρίων, ώστε να καθίσταται ευχερέστατο, στον οποιοδήποτε κακόβουλο προτίθεται να βλάψει εμένα, να εντοπίσει την οικογένειά μου στο ιερότερο καταφύγιο της ιδιωτικότητας του ατόμου, στην οικία της», αναφέρει στην αίτηση.

Προτάσσει, μάλιστα, το γεγονός ότι αποτελεί στόχο τρομοκρατικής ενέργειας για να δικαιολογήσει τη μετακόμισή του και πολυτελή διαβίωση στο Kilchberg της Ζυρίχης στην Ελβετία. 

Συγκεκριμένα αναφέρει: «Μετά τη δημοσίευση του επιλήψιμου άρθρου τόσο εγώ όσο και η οικογένεια μου μεταφερόμαστε από την ασφαλή θέση της μυστικότητας του τόπου κατοικίας της συζύγου και των τέκνων μου και της ακριβούς τοποθεσίας της οικογενειακής αυτής στέγης, στην απολύτως ανασφαλή της γνωστοποίησης στο Πανελλήνιο, μεταξύ των οποίων βρίσκονται τόσο άνθρωποι που έχουν απειλήσει εμένα προσωπικά, όσο και εκείνοι που υλοποίησαν τις απειλές τους με προσωπικές βίαιες επιθέσεις κι έτσι εκτίθενται σε κίνδυνο η ζωή και η σωματική ακεραιότητα τόσο εμού όσο και των μελών της οικογενείας μου. Τονίζεται εξάλλου ότι όπως είναι ευρύτατα γνωστό ήμουν και εξακολουθώ να παραμένω στόχος της τρομοκρατίας».

Ο Θέμος είναι πονηρός και περισσότερο η δικηγόρος-αδερφή του, η οποία στην αίτηση των ασφαλιστικών μέτρων που κατέθεσε για λογαριασμό του αδερφού της προκειμένου να επιτύχει την προσωρινή διαταγή, απαγορεύοντας να δώσουμε συνέχεια στο ρεπορτάζ μας, επικαλείται τα προσωπικά δεδομένα του εκδότη, ο οποίος επανειλημμένα έγραψε στα παλιά του τα παπούτσια προσωπικά δεδομένα δεκάδων πολιτών-θυμάτων του.

Να θυμίσουμε μόνο την περίπτωση της Τσέκου την οποία παρουσίασε γυμνή κατά τη διάρκεια ερωτικής συνεύρεσης στο πρωτοσέλιδο της εφημερίδας.Φυσικά η συγκεκριμένη παρέα εμφανίζεται να αγνοεί ότι τα δήθεν προσωπικά δεδομένα που επικαλείται, η διεύθυνση του σπιτιού στο Kilcberg της Ζυρίχης και το τηλέφωνο της συζύγου είναι σε κοινή θέα για οποιονδήποτε χρήστη το αναζητήσει στο Google.
http://www.zougla.gr/


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου